FAQ - Ważne pytania i odpowiedzi!
Czy przy składaniu zamówienia na przedmiot w komentarzu podać swój link do wymiany?
Tak. Jest to ważny proces przy składaniu zamówienia na przedmiot, ze względu na to iż bez niego nie będziemy mogli przesłać zakupiony przedmiot.
Zapomniałem podać swój link do wymiany przy składaniu zamówienia, czy pieniądze poszły w błoto?
Nie, wystarczy za pomocą formularza kontaktowego bądź GG napisać nam swój nr zamówienia, link do wymiany oraz imię i nazwisko. Jeśli wszystko będzie się zgadzało prześlemy przedmiot, a pieniądze nie pójdą w błoto :)
Czy wasz sklep jest w 100% legalny oraz pewny?
Wszystkie przedmioty na naszym sklepie są w pełni legalnie zdobyte, nie zostały kradzione, nawet o tym nie pomyśleliśmy!
W ile godzin otrzymam swój przedmiot?
Przedmiot można otrzymać w maksymalnie 24 godzin, jednakże zazwyczaj trwa to krócej.
Jak dowiem się że przedmiot został otrzymany na moje konto Steam?
Wiadomość otrzymuje się na e-mail, oraz zostanie wysłana wiadomość na koncie Steam z informacją o akceptacji zakupionego przedmiotu.
Aby otrzymać przedmiot muszę akceptować coś?
Tak, aby przedmiot został dostarczony na konto Steam najpierw trzeba wejść na oferty wymian i zaakceptować wymianę która została przysłana przez sklep.
Dlaczego przy składaniu zamówienia muszę podawać nr domu, telefon oraz miejsce zamieszkania?
Nie jest to przymusowe, niestety nie mogliśmy tego usunąć stąd to zostało... Można tam wpisać różne rzeczy, ale ważne żeby imię oraz nazwisko się zgadzało w razie potrzeby oraz e-mail. :) Tak samo jest z fakturą, nie jest ona potrzebna i nie trzeba jej zaznaczać.
Jak otrzymać kod promocyjny?
Kody promocyjne podajemy od czasu do czasu na naszym fanpage'u, tam też są organizowane różne konkursy, także zapraszam do odwiedzania i lajkowania ;-]
Jakie są metody płatności?
Jak na razie posiadamy 2 opcje płatności jakimi są PayPal oraz Przelewy24, po jakimś czasie pokusimy się o większą ilość metod płatności :)
Czy muszę mieć zabezpieczone konto Steam za pomocą SteamGuard?
Tak, konto Steam musi być zabezpieczone za pomocą SteamGuard przez 2 tygodnie, inaczej nie będziemy mogli przeprowadzić wymiany o zakupiony przedmiot.
Zamówiłem przedmiot a nie mam zabezpieczonego konta Steam za pomocą SteamGuard, co zrobić?
W takich przypadkach należy skontaktować się za pomocą GG bądź formularza w zakładce Kontakt, i podać nr zamówienia oraz imię i nazwisko, wtedy możemy zaklepać zakupiony przedmiot.
Dlaczego w waszym sklepie nie zawsze jest jakiś dany przedmiot?
Jest to spowodowane tym, iż skiny które sprzedajemy są po prostu nam nie potrzebne, i mogą przydać się komuś innemu ;)
W jakich porach dnia kupować przedmioty aby otrzymać je w krótkim czasie?
W tygodniu najlepiej kupować od godziny 15, wtedy zawsze jestem w domu i mogę przysłać przedmioty, w weekendy praktycznie o każdej porze ;)
Zapłaciłem za przedmiot który już nie był dostępny, co robić?
W tym przypadku należy skontaktować się za pomocą formularza znajdującego się w zakładce Kontakt, bądź skorzystać z GG, i przesłać nam nr zamówienia oraz imię i nazwisko, jeśli wszystko będzie się zgadzało zwrócimy pieniądze.